Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

piątek, 30 kwietnia 2010

Coś na temat strony...

Jak już zauważyliście nasza strona nie jest zbyt popularna, a wygląd... szczerze mówiąc nie jest zaskakujący, no cóż tak bywa jak administrator strony jest chory na lenia... No a więc mam zamiar zmienić wygląd strony... aczkolwiek szczerze mówiąc nie mam pomysłu na wygląd strony więc proszę o doradzenie albo zrobienie nam jakieś ładne logo na stronę, będę wdzięczna. No i jeszcze... sprawa buttona i bannera, bo to najlepszy sposób reklamowania strony, button wygląda tak , podobnie jak logo nie jest on powalający, ale zawsze coś jest (jak na mnie to chyba ładny), a bannera... z przykrością stwierdzam że jeszcze nie posiadamy T_T. Będziemy szukać współpracy pośród innych stron tego jakże pięknego i wielkiego internetu. Składam obietnice, a obietnica to nie byle co. Myślę że za tą moją leniwość się na mnie nie gniewacie.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany naszą stroną i chce z nami współpracować, wystarczy do mnie napisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!