Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

piątek, 30 kwietnia 2010

Nowy numer Otaku już w drodze!

A więc jak już obiecałam że będą informacje o nowych numerach Otaku to obietnicy dotrzymam a więc bez dalszego ciągnięcia tej mojej przynudzającej gadki:


Na początku przyszłego tygodnia trafi do Was najnowszy numer magazynu „Otaku”. Stali czytelnicy na pewno spostrzegą zmianę w okładkowym motywie - we wcześniejszych zapowiedziach mogliście zobaczyć okładkę z „D.Gray-mana”. Allan Walker na miesiąc ustąpił miejsca prześlicznej Lightning z bajecznego „Final Fantasy XIII”, którego premiera stanowi jedno z najciekawszych marcowych wydarzeń około japońskiego świata. A co czeka na Was w numerze oprócz niespotykanej dotąd w „Otaku” premiery?

Dużo miejsca poświęciliśmy kultowym „Fairy Tail” i „Baccano!”. Nie zapomnimy też o przetarciu z kurzu klasyków gatunku: FLCL Gainaxu oraz „Magic Knight Rayearth” CLAMP-a. W numerze także gratka dla fanów fanserwisu, czyli „Kämpfer”... Oprócz tego wielki powrót działu j-music wraz z relacją z berlińskiego koncertu, jednego z królów japońskiej sceny – Miyaviego.

Oprócz tego, jak zwykle dużo dobrych tekstów, kącik kulinarny „Gotuj z Otaku”, nowe przydatne japońskie zwroty a także ogromniaste plakaty z „Final Fantasy XIII” i „Wampirzycy Karin”!


Źródło: http://www.otaku.pl/show-1630.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!