Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

poniedziałek, 31 maja 2010

Ganguro, kasting potworów.


Usiadłam przy biurku, jedząc pączka i popijając kawą pomyślałam sobie... jaki ten świat dziwny... Chwila! Ja nie pije kawy, a w sklepie na dole zabrakło pączków?! Po za tym o czym ja piszę! Właśnie... to o czym teraz napiszę jest masakryczne.


Pewnie nie raz widzieliście w telewizji panią Dodę czy panią Jolantę Rutowicz, czyli dwa potwory które wygrały by kasting na potwora roku. Wyobraźcie sobie że w Japonii w 2000 roku wygląd takiej pani Dody był tam bardzo często spotykany, a co najśmieszniejsze był on modny!



Ganguro to subkultura polegając na tym że trzeba być bardzo, aż do przesady opalonym i mieć brzydkie blond włosy. To raczej koszmarny sen który śni się każdej normalnej kobiecie, taka właśnie osoba. Na szczęście takie osoby bardzo rzadko możemy spotkać, jednak istnieją jeszcze takie świrnięte osoby które lubią tą subkulturę. Bez urazy.

To na koniec tych potworów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!