Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

środa, 5 maja 2010

Code Geass, ciąg dalszy fascynującej przygody


Wieść ta stara jak świat, oszołomiła mnie że aż chciałam mój jakże smutny wyraz twarzy przewrócił się do góry nogami, to znaczy że jestem szczęśliwa. trzecia seria ukarze się już wkrótce, no... tak dokładnie to nie wiemy czy wkrótce bo nie określili dokładnej daty... No cóż... A i o czym zapomniałam powiedzieć, a mianowicie naszego głównego bohatera Lelouch'a w nim zabraknie! Dla mnie to istny horror, bo tak lubię Lulu że trudno będzie się przyzwyczaić do innego bohatera, tak czy siak czeka na nas trzecia seria i jestem jej bardzo ciekawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!