Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

poniedziałek, 31 maja 2010

Gothic Lolita - Piękne eleganckie i mroczne... czego chcieć więcej?

Szukając weny przemierzyłam bardzo długą drogę, od piaskownicy do kosza na śmieci czyli jakieś 8 metrów, niebywałe! Na prawdę to nosa nie wystawiłam za próg domu ale zawsze można skłamać. Uparłam się że będę nauczycielem więc wyciągać zeszyty i pisać temat! Dzisiejszy temat to Gothic Lolita.


Oburzyło mnie to jak pokazywałam koleżance zdjęcia Many, a ona do mnie "a jej co znowu, czarną farbę na łeb wylali?"

Więc Mana Sama to nie kobieta tylko facet, fakt że wygląda jak baba ale to facet i taki ma styl [kawaii *_*]

1. Mana jest gitarzystą!
2. Mana jest projektantem mody!
3. Mana jest KAWAII!
(Zachowajmy powagę by j-music nie zeszło na psy i 13-tki nie piszczały na jego widok tak jak na widok Justina Biebera [pseudonim: Beret])

Dobrze, teraz koniec o Manie i przejdźmy do stylu Gothic Lolita.

Gothic Lolita to jeden ze styli Lolity bo jest ich wiele m.in. Sweet Lolita itp. zapoczątkowanych w Japonii. Gothic Lolita charakteryzuje się tym że noszone są sukienki które wyglądają jak u lalki, najczęściej w ciemnych kolorach.


Ten styl jest głęboko zakorzeniony z epoką wiktoriańską, gdy będziemy mieć okazje na ulicy Japonii spotkać taką Gothic Lolite (mi się to nie uda bo ja się z domu nie ruszam, chyba że po Otaku i do szkoły) dostrzeżemy u niej ubrania takie jak noszono w epoce wiktoriańskiej, czyli różne suknie, gorsety, moja ukochane lakierowane buciki, bufiaste rękawy lub kapelusiki. Wygląda to mniej więcej tak:


Piękne eleganckie i mroczne... czego chcieć więcej?


Myślę że wszystko zanotowaliście, a teraz praca domowa, napisać jakiś sensowny komentarz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!