Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

poniedziałek, 31 maja 2010

Hakuouki Shinsengumi Kitan.

Ossu! Wiem... Długo mnie nie było. Ekhm... No to może jakaś mała recenzja? Więc przedstawię wam anime, które dopiero nie dawno zaczęłam oglądać, a jest moim ulubionym. Poznajcie- Hakuouki Shinsengumi Kitan! Anime jest przeznaczone bardziej dla młodzieży [mniej więcej od 16 lat] ze względu na "bójki" mieczami, krwią na ścianach itp. A jakie ciacha tam są...! Kyaa! *.*

Anime opowiada o młodej dziewczynie [Chizuru Yukimura], która przybyła do Kito który zaginął bez wieści. Chizuru przebiera się za chłopca i rusza w poszukiwaniu swojego ojca [Kondou Yukimura]. W trakcie podróży zostaje zaatakowana przez rozbójników i okropne stwory. Z opresji ratują ją członkowie Shinsengumi, ale ponieważ jest świadkiem podejrzanego morderstwa, zostaje przez nich wzięta w niewolę.

http://www.animaxis.com/images/products/anime_manga153793_2.jpg

Heisuke, Hijikata, Sanonsuke.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!