Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

piątek, 14 maja 2010

Parado słodkości, pocky wchodzi w grę!


Mniamniuśne pocky często występują w anime, nie dziwię się, to jest chyba najlepszy smakołyk na świecie. Pocky to chrupkie paluszki zbożowe oblane czekoladą lub czymś innym. Istnieją cztery smaki pocky (tzn. tylko o czterech wiem) czekoladowe, biała czekolada, truskawkowe i banankowe. A więc jak już będziecie oglądać anime i będą występowały tam długie pałeczki oblane czekoladą lub czymś innym to POCKY.



Moim zdaniem pocky jest więcej warte niż całe kilogramy cukierków, za jedną paczkę pocky oddała bym wszystkie cukierki jakie mam, ale nie muszę tego robić bo wystarczy mi 12.90 zł i mogę kupić je na yatta.pl



I teraz hasło które sama wymyśliłam, wystarczy paczka pocky by komuś przywrócić uśmiech.

3 komentarze:

  1. Chętnie bym zjadła... *.* Ja słyszałam jeszcze o mlecznych... Też chciałam zamówić z yatta ;D Ale wysyłki są strasznie drogie T.T ...
    Boshe tam jest mój kochany Gilbuś *.* [pierwsza fotka]

    OdpowiedzUsuń
  2. http://allegro.pl/pocky-tylko-u-mnie-prosto-z-japonii-i1358432631.html

    POCKY :D
    Będą jeszcze 2 paczki :) To dobry pomysł na prezent :) W pudełko jest około 30 szt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham POCKY <3

    OdpowiedzUsuń

Przemyśl dwa razy co napiszesz!