Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

piątek, 14 maja 2010

Nyotaimori




Forma jedzenia sashimi lub sushi z ciała leżącej kobiety, zazwyczaj nagiej w celu osiągnięcia satysfakcji seksualnej. Jednym ze skutków podawania jedzenia na ludzkim ciele, jest to że podawane sushi lub sashimi uzyskuje temperaturę bliższą ludzkiemu ciału co dla niektórych koneserów może być postrzegane jako mankament jedzenia w ten sposób. Praktykowanie nie jest czynnością powszechną w Japonii, lecz jest kojarzona z prostytucją i yakuza. W czwartej odsłonie japońskiego reality show - The Surreal Life modelka Adrianne Curry została żywym talerzem do sushi czym wprawiła w zachwyt pozostałych uczestników programu. Mniej powszechne jest wykorzystanie mężczyzn do tych samych celów, niemniej wtedy owa czynność nazywa się nantaimori. Kolejną wariacją nyotaimori jest >bondage sushi bar. W tym modelu kobieta występuje przywiązana, w celu zmniejszenia możliwości poruszania lub jego całkowitego uniemożliwienia. Przyznam, że dość "specyficzna" taktyka jedzenia sushi. Ja na ową formę nie dałabym się namówić... Nie pytajcie dlaczego ;D

3 komentarze:

  1. Dlaczego? Żartowałam. Może to zostawię bez komentarza, bo jako dziewczyna, kobieta, nie mogę nic na ten temat powiedzieć xP

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyż nie chciałabym, aby obcy ludzie jedli sushi z mojego ciała : P

    OdpowiedzUsuń

Przemyśl dwa razy co napiszesz!