Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

poniedziałek, 3 maja 2010

Śpioch wziął się do roboty


Po moim tak zwanym "wiosennym śnie" czyli po prostu brak czasu na napisanie posta, nareszcie znalazłam na to chwileczkę. Zaproponowałam współprace wielu stronach i czekam na ich odpowiedź. W dodatku postanowiłam wzbogacić wygląd strony i ustawić rozwijane menu, ale jakoś nie idzie mi z tym najlepiej, szczerze mówiąc to idzie mi bardzo źle, ale jak mówię że będzie rozwijane forum to znaczy że będzie!


Już niedługo dodam pierwszą naszą recenzje anime i będzie to Rozen Maiden (tak jakoś wyszło), a na deser dam wam słodko-gorzką grę Rozen Maiden Alibat (znów Różane Panny).
Myślę że tak jak ja nie możecie się tego doczekać! I na tym zakańczam ten post.

P.S: Jeśli ktoś byłby tak miły i chciałby pomóc mi z menu to bardzo proszę o napisanie do mnie i dziękuję ^_^.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!