Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

sobota, 1 maja 2010

Bulwersujące zdarzenie!


Tak wiem że to nie ma w pewnym sensie nic wspólnego z tym blogiem, chociaż ma! A więc zacznę od początku... Rano wstając, zjadałam śniadanie... no nie może trochę dalej... W telewizorze leciał teleturniej "Kocham Cię Polsko!" i o co chodzi! O to że jak było pytanie jaki język znają Polacy czy jakoś tak to nie było japońskiego! Skandal bo japoński język zna więcej osób niż jakiś tam rumuński, bo kto by się rumuńskiego uczył (są takie osoby i ja je teraz uraziłam za to przepraszam) ale jak mogło mojego ukochanego japońskiego zabraknąć przecież to bulwersujące (jak dla mnie).

Niepotrzebnie zaczęłam pisać tego posta ale naprawdę się bardzo zdenerwowałam i musiałam to jak to się mówi "przelać na papier" (w tym wypadku na bloga)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!