Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

niedziela, 9 maja 2010

Przepraszam, ale zgubiłam


Mówiąc tak krótko, prosto z mostu. Możecie mnie zabić, rozszarpać, udusić albo coś innego i tak mnie nie znajdziecie ^>^. Obiecałam Wam recenzje Rozen Maiden, napisałam ją na komputerze i poszłam się przejść i znikło! To znaczy nie znikł, tak na prawdę to usunęła mi siostra i za to was bardzo przepraszam. Mam nadzieje że się na mnie tak bardzo nie gniewacie. W zamian napiszę jeszcze raz recenzje Rozen Maiden i by odpracować stratę napiszę jeszcze recenzje Ouran High School Host Club.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!