Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

wtorek, 22 czerwca 2010

Coś nowego dla osłody

Więc pomyślałam by co nieco zmienić tematykę naszej strony. Usunęli byśmy magazyn otaku i dodali opowiadania. Każdy lubi pisać opowiadania. Jeżeli ty również napisz do nas a my wstawimy twoje opowiadanie na bloga. Proszę pisać pod na gadu-gadu pod numer 10106370 albo w komentarzach. Na dodatek będzie jeszcze dział download, jednak ten dział będzie tylko w dziale j-music i gry, czyli będzie można ściągać gry i muzykę. Myślę że podoba się mój pomysł. Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie tego jaaakże nuuuudnej noootki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!