Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

sobota, 3 lipca 2010

Kuroshitsuji 2, pierwszy odcinek!


Przedwczoraj, 1 lipca wyszedł pierwszy odcinek drugiej serii Kuroshitsuji. Naprawdę nie mam zamiaru tego oglądać po japońsku bo podchodzę do tego anime jak to psiej kupy, nie mam ochoty tego oglądać bo nowy panicz wygląda jak lizusek, a ten jego lokaj... bez komentarza... 1 odcinek wyszedł na razie po japońsku, ale to tylko kwestia czasu zanim znajdziemy go na stronie z anime z polskimi napisami. Jeżeli jest ktoś bardzo ciekawy to niech obejrzy po japońsku, ja nie będę tego oglądać dopóki nie zrobią polskich napisów ~kaprys~.

Kuroshitsuji 2 - Odcinek pierwszy po japońsku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!