Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

niedziela, 4 lipca 2010

Więc znów nieco zmienię bloga. Zamiast zapowiedzi będą anime i będzie można tam znaleźć różne informacje itp. Za to wpadłam na ekstra pomysł i dodam jeszcze taki dział jak postacie gdzie będą opisywane postacie z różnych anime (natchnęła mnie ta ostatnia recenzja, Suzumiya Haruhi no Yuutsu). Dział "O Japoni" jest wciąż pusty więc zmienimy go na kulturę. A więc to wszystko moi mili, fakt że na blogu dużo się zmienia jednak nikt tego do jasnej ciasnej nie czyta >.> no nic, mówi się trudno i żyje się dalej albo mówi się trudno i wpada się w psiego ziemniaka. Te wszystkie zmiany są oczywiście dla przyszłych pokoleń *_* <-- Buhahaha. Odbija mi już. A więc podsumowanie, od jutra będziemy pisać więcej, ładniej i na lepsze tematy, a wy macie siedzieć przed kompem i czytać, albo zamorduję O_o <-- naprawdę źle ze mną.
Dziękuję za uwagę, wszystko co głupie nie jest moją winą tylko winą mojej chwilowej głupawki która sama przychodzi i sama odchodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!