Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

niedziela, 15 sierpnia 2010

Kuroshitsuji 2 - jeszcze raz!

Uwaga notka zabiera spoilery więc czytasz ją na własną odpowiedzialność, jeżeli po przeczytaniu stwierdzisz - zabiję ją - to wiedź że i tak mnie nie znajdziesz xD.

Muszę to napisać, no muszę bo inaczej coś mnie trafi >.<, przejdźmy do rzeczy, muszę wam powiedzieć że... wpuścili nas w maliny - ale kto? ale co!? A no właśnie twórcy anime Kuroshitsuji, zapowiedziane było że w drugim sezonie zabraknie nam ,,Yes, my lord'' Sebastiana, małego hrabi i Grellusia kochanego naszego homo xDD... mniejsza z tym, dojdźmy w końcu do mojego spoilera.

W drugiej serii Kuroshitsuji czyli w Kuroshitsuji II (bardzo oryginalna nazwa jak na drugą serię xd) pojawi się nasz kochany Sebuś, Ciel i Grell *____* z czego ja cieszę się najbardziej. Oczywiście nie zabraknie naszego Grabarza z zabójczym poczuciem humoru i jakże zabawnego Lau, którego ja tak baaardzo lubię. Ale! No właśnie ale... był dobry spoiler to teraz zły spoiler - nasz mały blondasek i jego wiecznie ulizany lokaj też będą występować w tej serii, NIESTETY. A raczej to oni będą tymi kolejnymi głównymi bohaterami.

KONIEC SPOILERA!

Odcinki tego anime można obejrzeć na kreskóweczki.fani.pl, shindenanime.info, urusai.pl i wiele innych stron. Odcinki wychodzą co tydzień w czwartki - teraz policzyć tylko czas ich przetłumaczenia i wstawienia na stronę... ach tam parę dni ;)

Na tym kończę tę głupią notkę. Baju xD

1 komentarz:

  1. Ja obejrzałam do siódmego (czy ósmego nawet) odcinka i mam taki mętlik w głowie, że jak nie dodadzą nowych, to dostanę kota z niecierpliwości.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Przemyśl dwa razy co napiszesz!