Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

poniedziałek, 4 października 2010

Do wariatów świat... należy?

Ha, no wa notka! Ta... xD ale ta cała 'notka' to kolejne urwanie głowy w moim stylu. Krócej mówiąc i nie owijając w nitkę (no to bawełny nie mam T^T) zmieniam styl mojego pisania, ze stylu chaotycznego przerzucam się na styl... bardziej chaotyczny >D, także jeżeli ktoś jest taki geniuszowaty (tak wiem, takie słowo nie istnieje ale to moja podwórkowa polszczyzna) i się w tym połapie (ja sama nie wiem o co chodzi O_O) no to wielkie gratulacje. Jak zauważyliście co 10 słowo wstawiam jakąś głupią buźkę, najczęściej jest to xD, postaram się bez mniej takich buziek i więcej pisania... Ok to o co mi w ogóle chodziło xD? Aha, zmianiam styl pisania! (Echh... to już było ._.) No nic, teraz będę pisać o czym mi się zachcę, a mam wielką ochotę pisania tylko o anime, ale zawsze znajdzie się coś ciekawego o Japonii kulturze itp.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!