Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

niedziela, 23 stycznia 2011

Konata Izumi, bądźmy zajebiści tacy jacy jesteśmy.

Szybka notka. Czemu? Bo jest późno, a mnie od jakiś... 2 godzin chcę się sikać. Oczywiście za daleko do toalety, jeszcze się zgubię. Kto dzisiaj? Mam zamiar przedstawić Wam zajebistą na swój sposób Konatę Izumi z Lucky Star.

Czemu na wielu stronach ujrzycie niebieskowłosą? A czemu mnie się pytacie? Skierujcie te pytania do administratorów strony. Kim takim jest ta mała dziewczynka. Nie jest to demon, wampir, wilkołak czy Bóg wie co, zwykła uczennica liceum. To czym tu się podniecać? Konata jest tak zwykłą postacią że z pewnością jedna z jej cech będzie przypominała Ciebie. Dziewczyna jest wielkim otaku, nawet wiele razy to podkreśla. W jej życiu liczą się trzy rzeczy: gry mmorpg, manga i anime. Prawie jak u mnie tylko dochodzi jeszcze jedzenie i parę drobnostek. Konata swoim zachowaniem rozśmiesza ludzi. Jak oglądamy anime daje ona tak wielkie show że aż chce się oglądać. Konata Timotei - to zapisało się na zawsze w mojej pamięci (zobaczymy co mi przyjdzie na starość). Często porusza bezsensowne sprawy z których aż chce się śmiać. A jak nasza Kona-chan odrabia lekcje? To proste, płacze, marudzi nad nimi parę godzin, a potem leci "na chwilę" zagrać na komputerze. W końcu odpisze lekcje od koleżanki. Czy wy też tak nie macie? Jest wysportowana i uwielbia Suzumiya Haruhi no Yuutsu. Co jeszcze jest takiego ciekawego w Konacie? Dowiemy się zaraz po reklamach.



R E K L A M A






... omijaj dentystów z daleka, to sadyści, myj zęby pastą colgete kid.


I   PO  REKLAMACH!


Należy ona do grona tak sympatycznych postaci... nie znam osoby, która by jej nie lubiła. Po co wymyślać kawały czy inne głupoty, sam styl życia Konaty jest prześmieszny. Do jakiej grupy zaliczyłabym Konatę? Normalnie śmiesznych.


I to by było na tyle, mówiła dla państwa Doktor Demolka. Zapraszamy ponownie, a teraz muszę siku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!