Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Co nowego u Blicza? Czyli z życia Truskawy wzięte.

Wiem że nie wiecie, że ostatnio wzięło mnie coś na Bleach. No nic się nie stało teraz już wiecie. Wiecie co jest wspaniałe? Że ja tu piszę i piszę i nikt mnie nie czyta. Tragedia bo dawno też nie pisałam, przyczyny? Jestem chora na lenia i w dodatku zapomniałam hasła, tak wiem to śmiesznie brzmi. Przechodząc do rzeczy i nie owijając w bawełnę - co chciałam Wam przedstawić? Po nazwie można się domyślić że to notka o Bleach'u. No więc nie przedłużając...
Jak wiecie, a ja wiem najlepiej (co za skromność xD) coraz więcej otaku odchodzi od oglądania Bleach, dlaczego? No przyczyna jest jedna i nie chodzi tu o kolor włosów głównego bohatera, choć ja uważam że są urocze. Chodzi o ilość odcinków, a w obecnym czasie mamy ich około 300 i wciąż rosną. Jako wielka fanka zachęcam. Dlaczego? Warte obejrzenia, no chyba że nie lubimy takiego gatunku... ale też warto się skusić. Anime jest naprawdę przeładowane humorem i akcją. Jedynym minusem są filery do, których później przejdę. Oglądając to anime, na pewno jakaś postać wpadnie nam w oko (mnie wpadł Gin Ichimaru *-*). Dziewczyną powiem że są tam niezłe ciasteczka i jest co oglądać. Nawet w beznadziejnych sytuacjach, ktoś powie coś śmiesznego i atmosfera się zmienia. Nie są to żarty jak w głupich kreskówkach na Cartoon Network gdy to potwór zżera głównego bohatera, a drugi woła placki i wszyscy się śmieją. Nie ma tam też palantów... no chyba że taki jeden misiek, którego już od dawna podejrzewam o bycie Pedobear'em. xD Każdy charakter jest inny. Dla wymagających oglądaczy będzie to tak lekko przekombinowane, ale nic nie jest idealne. Rukia i Ichigo razem są lepsi niż plujący się i wyzywający nawzajem jak dzieci w przedszkolu politycy. Ich przekomarzanie może wywołać łzy. Dla tych, którzy zniechęcili po paru odcinkach powiem tylko że już niedługo czeka wielka akcja i by dali jeszcze jedną szansę.
Co do filerów, o których wspomniałam wcześniej powiem tylko że są beznadziejne i psują całe anime. Ponad 100 odcinków to właśnie filery, których moim zdaniem, nie warto oglądać.

033 *Karakura Heroes Omake
050 *Karakura Heroes Omake
064-108
128-137
147-149 *Side Story&Character designs by Kubo
168-189
204-205
213-214 *Karakura Riser Omake
227-265 *Zanpakutou Character designs by Kubo.
266
287 *Magic Lamp Gaiden. Based off a manga spread
298 *Hell Chapter Movie Promotion
299 *Hell Chapter Movie Prologue, covers a promotional chapter.
303

źródło: http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=488149

Na razie to tyle, żegnam Was - bye, bye x3!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!