Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

środa, 9 lutego 2011

Anime w nym pudełku zwanym telewizorem.

Ostatnio kusiło mnie by napisać o anime lecących w telewizji, większość fanów zapewne siedzi przed kompem całymi dniami i ogląda. Zazdrościmy dżapańcom bo oni nie potrzebują do tego komputera, wystarczy anime. W naszej telewizji też emitowane są różne anime, lecz nie zawsze te ciekawe, no niestety. Ja osobiście polecam Hypera, czyli Zig Zap po bodajże 21. Aktualnie leci tam między innymi Bleach, Black Lagoon i inne fajne tytuły. Jedynym dla nas problemem mogą być godziny, a najczęściej są to późne, 21, 22, 23. Jak ktoś jak ja chodzi do szkoły, a niestety muszą wszyscy do 18 roku życia to nie mogą iść o tej godzinie spać, a wstać rano o 7.00, a szczególnie ja mam z tym problemy. Niestety na kanale takim jak Hyper emitowane są tylko kilka odcinków, nie całe, chyba że anime jest krótkie. Bleach został podzielony na 3 części, a razem jest to kilka odcinków z anime, jednak nie zmienia to faktu że warto sobie pooglądać. Canal + o ile się nie mylę również nadaje anime, ale tytułu nie znam. Są to mniej znane starocie, mające dużo odcinków. Jak wspominałam ale to tak dla przypomnienia, najczęściej puszczane są o 21-23.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!