Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

środa, 9 lutego 2011

Strona internetowa czy sklep?

Na różnych stronach z gadżetami otaku zachwycamy się, krzycząc wniebogłosy "o ku***" ale zdarza się inaczej. Cena + koszt przesyłki nie zachęca nas do kupowania tego, lecz co tu zrobić? Nigdzie indziej tego nie kupie. I o tym dzisiejszy temat.

Zaczynajmy od mang - można kupić je w Empiku, niestety na miesiąc wychodzi ich kilka, nie wszystkie jak są w Polsce. Pocieszę Was faktem że istniej jeszcze jedna księgarnia - Matras. Tam zakupimy mangę jaką będziemy chcieli, wszystkie tomiki Naruto, Bleach, One Piece... raj na ziemi. Dogodna cena tomiku wynosi pomiędzy 15-25 złocisza, a o ile się nie mylę to jeden Naruciak kosztował 12. Kupimy tam nawet hentaia. Więc teraz jeden - mangi możemy kupić w mieście, nie trzeba zamawiać przez neta.

Anime - och anime, wychodzące ty na płytkach. I znów jedynym miejscem jakie znam na zakup swojej ulubionej japońskiej animacji jest Empik - przebojowy sklep.

Gorzej z przywieszkami i innymi duperelkami. Jednak zauważyłam że w sklepach po "4 zł" gdzie zdarzają się ceny nawet 15, ale spoko, ładne mi 4, można kupić naklejki z Sailor Moon czy Inuyashy. Fajnie, jeżeli będziemy szukać znajdziemy tego więcej.

Do roboty, nie gnijcie przed tym komputerem, jak powiedział Ichigo w pierwszym tomiku Bleach: Na co jeszcze czekasz? Zabieraj dupę w troki i leć, ale już. ~ zapewne coś przekręciłam.

1 komentarz:

  1. Ja mam daleko do empiku =.=
    Ceny niekiedy są przebojowe ;oo
    PS Fajny blog ;3
    Zapraszam do mnie --> http://samplu.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Przemyśl dwa razy co napiszesz!