Jeśli chcesz zaproponować naszej stronie wymianę wystarczy napisać o tym do mnie na gadu-gadu: 10106370. W treści napisać nazwę strony, link, kod do buttona. Wtedy ja wysyłam nasz button automatycznie po dostaniu takiej wiadomości wstawiam na stronę wasz button ;)

czwartek, 13 maja 2010

Wyprowadzka


Coś mnie oświeciło, wiem to ta lampka obok biurka... Przyszło mi do głowy by blog przetworzyć na stronę internetową, szalony pomysł bo jak już wspominałam osoba chora na lenia będzie się z tym długo, długo męczyć. Więc pozostawmy Polskę polską, białe białym, a blog na razie blogiem. Jak skończę robić stronę i stwierdzę iż jest ona superowa i się nadaje to bloga niestety będę musiała pożegnać, jednak na razie nic nie zrobiłam, nic nie napisałam i z bloga nie zrezygnowałam. Na razie tyle wam powiem, ale to nie znaczy że w du** mam bloga i wolę stronę internetową.

Swoje opinie proszę zamieszczać w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przemyśl dwa razy co napiszesz!